-GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
HOGYAN TUDOK RENDELNI?
0. Először is, ahhoz, hogy rendelj tőlem, nem szükséges regisztrálnod. Nem szeretném feleslegesen húzni az idődet.
1. Kattints a fenti mezőben található KÖNYVEIM menüre! Böngészgess a kiadványaim között, és kattints a legszimpatikusabb könyv, csomag képére vagy címére!
2. Ekkor jobban megismerkedhetsz a könyvvel kapcsolatos információkkal. Ha szeretnéd megrendelni, katt a KOSÁRBA menüre!
3. Most a kiválasztott könyv (könyvek) bekerül(nek) a jobb felső sarokban látható KOSÁR-ba. Kattints a kis táskás ikonra!
4. A bevásárló kosaradban láthatod az általad kiválasztott termék(ek)et és a darabszámot. Kattints a KIFIZETÉS-re!
5. Ezt követően meg kell adnod a számlázási és szállítási adataidat (név, cím, telefonszám, e-mailcím), valamint, hogy igényelsz-e céges számlázást! Ha mindent kitöltöttél, kattints a FOLYTATÁS menüre!6. Most szükséges kiválasztanod a szállítási módot, majd ismét jön a FOLYTATÁS menü.7. Itt a fizetési módról kell döntened. Ha megvagy, újra a FOLYTATÁS jön.
8. Összefoglaljuk neked rendelésed részleteit, tekintsd át alaposan! Ha valami nem helyes, lehetőséged van szerkesztésre. Megadhatod a rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseid (Nem jó a csengőd és telefonhívást kérsz, ha megérkezik a futár. Dedikált, vagy névre szólóan dedikált könyvet szeretnél. Stb, stb). Fogadd el a felhasználási feltételeket, és iratkozz fel a hírlevelemre is (adataidat szigorúan bizalmasan kezelem, másnak ki nem adom)! Zárásként kattints a MEGRENDELÉS BEFEJEZÉSE menüre!
Kész is vagy! Most jön a mi munkánk.Alig várom, hogy végre a kezedben lehessen(ek) a könyve(i)m!
HOGYAN TUDOK FIZETNI?
Jelenleg a webshopon utánvétes (készpénz, bankkártya), valamint banki
átutalásos és bankkártyás fizetési mód lehetséges.
VÁSÁROLHATOK SZEMÉLYESEN?
A cég telephelyén nincs lehetőség személyes vásárlásra, de például a Libri könyvhálózatok boltjaiban beszerezheted a könyveket.
KÜLFÖLDÖN ÉLEK, TUDOK RENDELNI?
Külföldre való szállítást a jelenlegi járványhelyzet miatt nem vállalunk.
HIBÁS A SZÁMLÁM, SÉRÜLT A CSOMAGOM. MIT TEGYEK?
Amennyiben a számlán szereplő adatok hibásak, keress fel a KAPCSOLAT menüpont
alatt.
Sérült csomag esetén kérlek, fotót is küldj! Megbeszéljük, hogy élsz-e
cserelehetőséggel, vagy a pénz visszafizetést választod. Igyekszem minél
hamarabb megoldani a problémát!
A panaszokat kizárólag írásos formában fogadom
(így te, és én is visszatudom keresni bármikor).
MIKOR KAPOM MEG A CSOMAGOM?
Megrendelésed követően 5 napon belül feladom a csomagod. A csomag érkezése
innentől a kiszállító partnertől függ, akitől e-mail, valamint SMS értesítőt
kapsz a várható időpontról. Az átadást követően 3-4 munkanapon belül
mindenképpen meg kell kapnod csomagod.
HOL TALÁLOM KRISZTINA SZÖSSZENETEIT (BLOGBEJEGYZÉSEIT)?
A szerző hivatalos weboldalán, avagy a https://www.illes-krisztina-iro.hu/-n. Továbbá képeket, bővebb bemutatkozást, de olvashatsz a Kapcsolódások és vonzódásokról, valamint az Álomkövekről is.